Assalamualaikum...
pagi ini... ak bgn awal sangat2.. ne sebab semangat nak masak nasi lemak... nak bg Ibu n adk ak bekal ke skola... hehe... bertuahnya dorang ada anak n kakak macam ak... konon ! haha...
ada cerita y tak berapa bestla didengar pagi ne.... kalau tak silap ak,.. baru September bulan lalu pasangan ini berkahwin... huhu... apakah yang dilalui oleh pasangan ini sampai serapuh itu hubungan mereka???
| majlis nikah Adam dan Fiza |
aku pulak yang feeling lebih kn?? benda2 mcm ne la y buat ak nak berfikir berjuta2 kali sebelum buat keputusan untuk berkahwin... Ya Allah~ sesungguhnya Engkau sebaik baik perancang...
tu yang tak bestnya jadi artis ne... kahwin heboh satu Malaysia... cerai?? lagi heboh... rasanya... lebih cepat berita tentang ambang kemusnahan hubungan pasangan ini.. berbanding berita perkahwinan mereka... ak pun tak pasti,, mungkin masa mereka kahwin ak sibuk kot... tu y ak tak berapa alert,,, apapun... ak doakan supaya ikatan yang terbina antara mereka akan terus kekal... aminnn..
*pagi ne ak feeling2 jadi pemberita...hahaha....
























