Kenapa Dragon Ball Ada 7 Biji?

Assalamualaikum

ak dgn baik hatinya semalam berbesar hati nak tolong sorg rakan ne... dy ckp terlalu bnyk nak d fikir... so ak offer lah kepala otak ak untuk bantu dia fikir apa y tgh kusutkn kepalanya tu... so... ini y dia nak ak tolong,,,

goku

menurut kepala otak ak yang dah berhabuk ne  :
ok camne.. mmg standard la kan mesti carik 7 bijik Dragon Ball... kalau dah kena carik sampai 8 atau 9 bijik... agak2... katun tu nak bersiaran sampai bila?? haha.. baru 7 bijik pun dah makan bertahun.. tak pun... nak tunggu sampai 7 keturunan Goku... haha...  kalau kena carik sebijik ja pula.. . mesti kita tak sempat nak kenal Gohan n Goten... haha.. dan mesti saya tak sempat nak tgok Majin Buu....

Dragon Ball
antara watak y sy suka tgok =)


kalau tanya ak..mestila ori... sbb tu la dy di gelar pendekar penyu.. miahahaha,,

Winnie the pooh



TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

10 comments :

  1. kan....kalau banyak sangat sampai mati pon tak habis..hahha

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Suke tengok Dragonball ek ?

    ReplyDelete
  3. Hahaha.. lama tak baca komik/tengok cite Dragon Ball.. :)

    ReplyDelete
  4. hee ;) wujud lagi kah dragon ball tuh eh?? nak buat hajat la..agak2 dragon ball tuh sampai malaysia tak?? hee ;)

    ReplyDelete
  5. Hahaha.. tp siyes best cerita dragon ball nie... saya pernah skep kokurikulum sbb nak tgk apa cta dragon ball nie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha,,, same here... escape ngaji sbb tkut tlepas... haha... dah kena rotan ole nenek... pastu dah x buat lg.. haha

      Delete

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers