Cara saya cari income melalui blog : 8share

Assalamualaikum~

hari ne saya dengan kerajinan yang sangat memuncak... ingin berkongsi dengan anda... bagaimana nak dapatkan income dengan berblog...  sangat mudah... tapi.. memang ada tapi.. 

Takkan ada orang nak bagi duit senang2 kan?? 
perlu ada sedikit usaha dan kerajinan... hehe

 marila jana income dengan 8share.. just daftar dan promote iklan mereka d mana2 laman social yang korang ada.. laman social yang pasti ramai orang ada mestila FACEBOOK dan TWITTER kn??? just tempel iklan ne kat mana2 laman social y anda aktif... tak pun... cara yang agak memalukan mudah, korang just bg link iklan 8share korang tu kat rakan2 FB dan minta simpati tolong mereka untuk klik dan tunggu sampai habis loading... hehehe

macam mana saya bole jana income dari situ??? setiap kali anda promote iklan mereka.. setiap satu klik dari rakan2 anda... anda akan jana 20sen... kaching2x~ 20sen X 1 iklan... kalau ada 5 iklan?? 5 X 20sen= Rm1... kalau ada 5 rakan anda.. klik kelima2 iklan yang anda promote... rm1 X 5 orang = RM5.. kalau sehari anda dapat RM5.. RM5 x seminggu= RM35.... wow ! kenapalah saya tak serajin itu?? haha... opps~ kalau income dah capai Rm50... barulah bole cash out...hehe..

*gambar saya minta dari Mr.Google

jom lah jana income bersama 8share~

tak tau nak daftar cmna?? klik SINI


TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

3 comments :

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers