Pemberontakan di Kota Kinabalu semalam

fine ! tak suka sangat nak bincang sal hal ne... tapi ini adalah sesuatu yang sangat serius... ! soal keamanan dan kedamaian negara... terutamanya negeri kesayangan da kelahiran saya SABAH ! ok... semalam ada desas desus yang mengatakan bahawa ada kumpulan remaja yang mungkin diarahkan/dibayar untuk membuat satu kacau bilau atau gangguan d kota raya Kota Kinabalu... kurang pasti akan kesahihan berita ini,.. tapi bila nampak gambar 

 ini !

 ini lagi !

sapa tak takut??? ini mungkin kerja budak nakal yang sengaja buat org ramai panik ~ banyak sangat berita sy dapat di facebook la.. twitter la,, ne yang terbaru.. gambar2 ne.. saya dapat dalam group wassup ~ tolong lah jangan buat andaian yang bukan2... kita percaya seja la dengan angota keselamatan negara kita ni,,, tak mungkin dorang nak biarkan benda2 macam ne,,, kita sebagai orang awam... jangan lah sengaja nak buat andaian yang bukan2.... kita biarkan saja polis yang bertindak k??

*kita doakan saja.. semoga Allah tidak menarik kembali nikmat keamanan negara kita ne*
saya sayang MALAYSIA~ saya sayang SABAH

TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers