Precious Giveaway

http://rahsiahatikuyangtidakkufikirkan.blogspot.com/2014/09/precious-giveaway.html

perkara yang paling berharaga dalam hidup saya?? banyak sgt
  • saya di kurniakan keluarga yang sangat memahami dan happy go lucky.... sgt sporting... love ma family very much !!
    ini ibu sya...comel kn? tgok anak dy la..haha
    ini pulak baba sya.... hensem kn?? ank dy?? haha....
  • saya ada bff yang sekepala.. malangnya kini kami terpisah.. dy d Ganu sy pula kat Bumi Kenyalang... huhu... tapi kami mmg tak boleh bersama selalu... mak bapa pun tak pecaya wei... nakal sgt ! haha
saja nak share gmbar hot hari tu.... tu dia bff sy... hehe
  • saya ada roomate/ classmate/ bff n segala2 la... kadang jadi mama2 mengingatkan.. kadang jadi kaka y tolong buat keja... mcm2 la....serba boleh dy ne.... hari ne bufday dy tau... cepat wish dy bufday... haha
    happy bufday sayang
saya ada sorg adk y bole kata sekepala jgakla... tp slalunya x sekepala jgak... asyik gaduh ja... haha.... tapi sy ttp sayang jgak dia... ATUULLL nah... kak mengaku suda ne... bukan alang2... dlm blog lagi ar... haha
what say u? hehe
  • saya ada bff y cool sepanjang diploma.. n sekarang.. insyaAllah until jannah
banyak lagi sebenarnya... tak larat nak bagi masuk lagi.... haha.... 
saya sgt bersyukur dikurniakan rakan2 dan family mcm korang suma...
semoga Allah permudahkan urusan kita dan memberi keberkatan dlm hidup kita semua...




TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

3 comments :

  1. seronok ada orang yang selalu ada dengan kita kan....

    ReplyDelete
  2. as salam.. tahniah anda ada blog yg menarik.

    jemput blogwalking
    www.yatiadam.com

    ReplyDelete
  3. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/precious-giveaway.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers