Watak Si Pemakai Jam

Assalamualaikum...

jom kenali watak seseorang dengan cara dia memakai jam...
pinjam image dri en.google

entry menarik untuk si pemakai jam... adakah anda pemakai jam seperti sy?? pakai jam sebelah mana?? kanan atau kiri?? jom baca kat bawah ne....

Watak si pemakai jam pada tangan KANAN
  • seorang yang keras kepala
  • Seorang yang kuat memberontak
  • Seorang yang tidak suka di arah
  • Seorang yang setia
  • Hati kering (tak kisah apa orang nak kata pasal diri dia)
  • Garang, tapi manja dengan orang yang tersayang
  • Suka menyendiri bila ada masalah.
  • Suka tolong orang lain yang dalam kesusahan.
  • Kalau tak kenal macam pendiam, tapi bila dah rapat, mulut mengalahkan murai.
  • Seorang yang pantang di cabar.

Watak si pemakai jam pada tangan KIRI
  • Seorang yang berhati lembut
  • Anginnya cepat panas dan cepat juga sejuk
  • Dia suka sangat bergurau, menyakat orang sekelilingnya 
  • Dia suka buat lawak bodoh.
  • Seorang yang akan sentiasa senyum bila ada masalah
  • Pantang di cabar tapi fikiran sangat sukar untuk di fahami orang lain (ada perangai yang pelik2)
  • bila marah, suka nak hancurkan benda2 yang ada disekelilingnya, tapi hanya akan marah pada orang yang buat hal dengan dia ja..
dah baca?? korang pakai jam sebelah mana??? saya pemakai jam sebelah KIRI =D
watak2 yang tersenarai kat atas tu kan... mcm banyak yang berkaitan dengan saya.. terutamanya fakta number 3 =D hehe... korang camna pulak?? cer komen sikit =D



TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

10 comments :

  1. Lembut hati, angin cepat panas cepat sejuk..hihihi

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hati kering jugak ke? same mcm my bestie...hehe

      Delete
  3. kite pakai sebelah kanan ! banyak jugak la yang kene. heee ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. selesa ka menulis kalau letak jam sebelah kanan??
      sy dah try.. mmg tak boleh.. ehehe

      Delete
  4. Tak pakai jam :3 Tapi kalau pakai suka tukar2 belah kiri dan kanan.. patutlah semua ciri tu ada :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.... suma org ada watak masing2.. =D

      Delete
  5. belah kiri! :D
    hee .. ada betul jugak *kenyitmata

    ReplyDelete
  6. Cikna pakai jam belah kanan tapi watak Cikna ade kat semua sblh kanan & kiri, haa, mcmne tu.....'

    ReplyDelete

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers