Doodle budak baru belajar

Assalamualaikum..

sekarang ak dah ada kegilaan baru... hehe... 
asal ada waktu terluang... melayan stress tak da wifi,, *wifi kat rumah masih bertebiat*
jd ak pun belajar2la buat doodle...
diri sendiri pun tak sangka ak bole buat tanpa rujuk tutorial...
cuma ada part2 y ak ciluk2 idea doodle dari En.Google.. hehe,,

ne Idea spontan.. haha

teringat kat tudung y cikgu Aminah beri =D

Otai2 doodle.. minta tunjuk ajar ye... ne doodle newbie ne mmg pelik2 sikit jadinya... hehe
nak guna doodle ne utk bt header la... hehe =D

nak jd #NextJutawan?

TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

6 comments :

  1. comel la nie walaupun first time.. :)

    ReplyDelete
  2. ok la tu.. first time buat kan? haha lagi ok dari miss punya doodle masa mula2 buat dulu.. haha

    ReplyDelete
  3. Comel je...hehe
    BW sini sambil isi tabung ^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers