Tutorial : Tabung Dalam Blog Cara Saya

Assalamualaikum..

oleh kerana kerajinan untuk update blog ne sangat2 memberangsangkan.. 
jadi... saya dengan senang hatinya nak buat tutorial untuk cik Salina kita ne..
dy ckp tabung sy comel.. hehe... kalau comel.. ble tolong isi tak?? hehe

Mestila Comel =D

ok.. cara saya ne mungkin complicated sikit la ya....saya pun try n error ja hari tu... ini link iklan apa?? link iklan 8share.... nak join jga?? bole2... daftar kat SINI..
bole tgok tutorial cara nak daftar kat SINI


1. Dashboard > Layout > Add a Gadget > Add Text

2. pilih gambar2 comel y awk nak.. kat SINI


sebelum tu.. klik EDIT HTML dulu.. baru paste... dah tu... bru klik Rich Text mcm kat bawah ne..

jadilah mcm ne 
faham3??

3. bolehla isi ayat y berkaitan dengan link iklan korang..
4. then, highlight kn dan buat mcm kat bawah ne..

klik benda oren tu... dan isi link dlm ruang y d sediakn..
5. ulang la sebanyak mana y korang nak =D pastu save la ...

~Siap~

*dah tgok tutorial?? jom klik iklan pulak*





TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

1 comment :

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers