Rexylla FB Page Launching Giveaway


assalamualaikum....
kwn2.... td saya blogwalking punya blogwalking... sampailah ke blog y join GA ne.... 
mereka baru lancarkan satu Fanpage FB baru untuk blog mereka..
blom ada bnyk pilihan la dalm blog tu... mungkin sebab baru lagi....
saya yakin... pasti akan bertambah pada masa akan datang...

nak cerita pasal jenis pakaian y saya suka... saya suka pakai baju yang tak selesa di pakai..
mcm blouse ke.... blouse labuh la y paling sesuai.. kena lagi dengan imej saya y bertudung,,,
y penting tak nipis sangat... hehe... tapi.. sebenarnya.. saya lebih suka kemeja... hehe...
apa2 pun boleh la... y sedap mata memandang.. dan badan y memakai... hehehe...

saya tag awak...
Akira Yaa
PermataMe


TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

2 comments :

  1. terima kasih kerana sudi join GA kami. untuk makluman, GA telah pun tamat dan pemenang akan diumumkan tidak lama lagi.

    ReplyDelete
  2. jom check senarai pemenang GA.
    http://rexylla.blogspot.com/2014/03/pemenang-rexylla-fb-page-launching.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers