Cara letak iklan 8share dalam belog

Assalamualaikum...

tiba2 plak rajin nak buat tutorial..
tak rajin  sangat pun... cuma nak tolong kawan kita ne...
dah beberapa orang rakan blog yang tanya saya.. bagaimana nak tempek iklan 8share kat blog mereka..
sebelum ne sy bg tutorial by email je...
kali ne saya buat entri la kot... untuk memudahkan rakan2 blog dalam masa yang sama memudahkan diri sendiri.. hehe *nampak sangat malasnya
apa itu 8Share?? boleh rujuk sini


1. Sing in 8Share anda.... *kalau blom ada akaun bole sign up sini

2. pilih iklan yang anda nak publish kat blog tu..

3. klik Share on Twitter


 4.highlight dan copy lah link iklan tu... mcm y saya buat kat bawah ne...

5. pastu boleh la anda post link anda kat mana2 yang anda suka...

NOTAKAKI :
* kalau nak post yang bergambar,,, just copy url gambar y ada dlm iklan awak tu...
*kalau nak tau camna saya tempek iklan kat sidebar tu.... cuba try carik tutorial2 yang ada...ramai rakan2 blog kita dah buat tu... saya blom pandai nak buat tutorial guna link la.... asyik tak jadi je... hehe...
*kalau tak tau nak sign up camna... bole rujuk kat sini
*


~jelas ke tidak?? sebarang soalan... tanya je dlm ruangan komen kat bawah k ~



TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers