Mini Give Away by AP Hours


Assalamualaikum~ hye ~ join GA lagi?? hehe.... takpala... nak support kawan2 bloggers kita... biar penuh entri dengan GA je... kot2 ada rezki kat mana2... insyaAllah...
GA kali ne.. di anjurkan oleh belog AP hours... dia anjur GA ne.. sempena Bufday dia tak lama lagi... 
eh eh eh~ bufday boi la ne kan?? eh3~ bakal2... tp takpa... bole ba tu sia yang wish duluan kan???

"Happy bufday to U~ 
happy bufday to U~
Happy bufday to AP~
happy bufday to u~"

Ter'over' semangat lah pulak kn... takpala.. anggap ja la sia antara orang2 y pertama wish bufday ko yang ke__(tak tahu=)... hehehe

 saya dah penuhkan shoutbox dia hari tu...sama2 baru belajar... jd saya tak tau nak contact dia kat mana... jadi saya shoutla sekuat kuat hati d shoutbox dia...
 sory la kalau nampak macm annoying... saya ingatkan tengah ber'wassup' tu...hehe

sudah ! melalut lagi... continue pada GA AP hours k.... syarat2nya ialah~

1. warganegara Malaysia    -check ic.. ok set ! bole join- =)
2. buat satu entry bertajuk 'Mini Give Away by AP Hours' dan copy banner di atas   - ok2 ada suda..
3. follow blog AP  - sudah kan?? hehe
4. klik link  - ada 6 link + iklan nuffnang... suda sia klik bos ~
5.tinggalkanURL entry ke ruangan komen - nanti siap saya komen.. (done)

hadiah?? urrmmm.. hadiah rahsia.... teettt~ tak la... kalau nak tahu... klik link banner...awk akan terbang ke belog rakan kita ne...kalau berminat... bole join... tak payah panjang lebar macam saya ne... saya ne dah ter'over' rajin yang tak boleh kawal... tu yang join GA sambil merapu ne... hehe... apa2pun... megi saya sudah kembang-Alex Raja Lawak..... with that I rest my entry... see u soon =)

TUTUP 31 Januari =)
TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

1 comment :

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers