Giveaway blogger SS

Assalamualaikum~ selamat petang..
penat blogwalking...dah penat.. terfikir nak update something... tp blom rajin sgt... so.. sebelum masa bekerja ne habis... join satu GA dulu la.. so... saya bt keputusan nak join GA ne... Ga ne agak menarik jga... jOm suppOrt rakan2 blogger kita..



klik banner untuk join yer =) anda akan di bawak terbang ke laman tuan punya belog =)

ok ! GA kali ni ada segmen mengolah diri sendiri... urmm... banyak benda yang nak diolah ne.....nak cakap apa ek?? banyak sangat.... tapi... sesuatu yang sangat pasti pasal diri ini*aching ! saya seorang yang sangat sukar di duga... urmmm.. ai meh?? 
tapi serius ~ saya memang sukar di duga... *saya sendiri sukar nak duga diri ini.. haha
cikgu sekolah dulu pun cakap camtu... sebab emosi,, attitude,, fashion,, perangai dan semua tentang diri saya... sukar di duga.. senang cakap, saya jenis yang suka tukar2 personaliti.. ah ! cover lagi... tak teguh pendirian perumpamaan yang tepat.... *huh ~ akhirnya saya mengaku... huhu...
sorang kakak yang jahat tegas dengan adik2nya... hehe... sangat sensitif... dan seorang pelajar akhir tahun (diploma=) d UiTM Sabah.... kos?? tak payah tau la.... sekarang tengah ber'prktikal' di Jabatan Pertanian,,, semoga gred dengan jayanya... aminnn ~

~Semoga Allah permudahkan~



TQ sudi baCa.. jgN luPe koMen taU =)

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum ~
komen y baik2 k.... tq sebab respon entry saya =)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers